بوستان!

«اینهمه دارن داد میزنن که تفاوت بین زن و مرد رو از جامعه دور کنن انوقت شما خوشحال میشی باز از اینکه دارن سوا میکنن همه رو از هم...مثل دو حیوون درنده؟ چرا اصلا باید کس دیگه ای تصمیم بگیره که توی پارک باید سوا باشن یا نه؟....»
سلام!

موضوعی رو باید عرض کنم خدمت دوستی که به شعف من نسبت به ایجاد پارک های ویژه بانوان اعتراض کرده بودند!اگر ایشون خانم هستند که هیچ! من حرفی ندارم! ولی اگه از آقایون هستند حتماً دید خیلی خوشبینانه ای نسبت به روابط و شرایط اجتماعیِ موجود دارند. پیشنهاد می کنم یک روز خودتون رو به شمایل یک دختر در بیارید و به یکی از همین پارک هایی که بدون تبعیضی پذیرای افراد هستند برید و ببینید که چه وقایع شگفت آوری در انتظارتون هستند!
شخصاً، تنها، در پارک احساس امنیت نمی کنم، بهتره واقع بین باشیم و بدونیم که محیط پارک ها چندان مطلوب نیست. شاید این قضاوتِ کلی منصفانه نباشه ولی خیلی وقتا هم می شه که در هوای پاکِ پارک هم دچار تنگیِ نفس شد!!
"حیوانات درنده" هم همه جا هستند، چی بهتر از یک مکان آزاد و مفرح . . . !
نمی گم مشکل با ایجاد این پارک ها حل می شه، معلوم نیست بعداً اونجا چه مسائل جدیدی پیش بیاد ولی می تونیم امیدوار باشیم که متعادل تر باشه ...
کسی برای شما تصمیم نگرفته که کجا برید و کجا نرید، شما جایی برید که از محیطش لذت می برید، ما هم جایی می ریم که لذت ببریم، هدف همون لذت هستش هر کس یه جا و یه جور پیداش می کنه.
خب بهتره بیشتر از این خونِ خودمون رو کثیف نکنیم  !! فرناز و اطهر همین جوریش هم می گن که خشن می نویسیدیگه چه برسه به اینکه از این بحثا هم بخواد پیش بیاد! 

نظر سارای عزیز راجع به نکته ی آموزشی دو مطلب پیش که من با کلی ذوق نوشته بودمش !:
«دیگه اینقدر کمبود مطلب داری که میای مشقاتو، تو وبلاگت می نویسی!!!!»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد