راهکار!

دانشجوها یک تکلیف آنلاین داشتن و نصفشون رو من باید تصحیح کنم. هر کدوم باید لینک یک مقاله رو می گذاشتن و یک پاراگراف در موردش می نوشتن. 4-5 نفر در یک گروه هستن و باید حداقل در مورد مقاله ی دو تا دیگه از همگروهی هاشون نظر بدن.
نکات بسیااار جالبی در اخبار و نظرات بچه ها هست ولی جالب ترینش خبر کسی بود که در مورد تجاوز اخیر در هند نوشته بود و از همگروهی هاش خواسته بود که راهکار ارائه بدن تا جلوی این اتفاقات گرفته بشه. یکی جواب داده که باید واگن ها و اتوبوس های مخصوص زنان بگذارن، در ژاپن هم همچین مشکلاتی بود و واگن های مخصوص زنان گذاشتن خیلی کمتر شده!
از اسم و فامیل کسی که این رو گذاشته بود معلوم بود که آسیایی هستش، و احتمال می دم که ژاپنی! اینکه وقتی این اتفاق (جداسازی) در ژاپن میوفته خیلی باعث افتخار هست و به عنوان راهکار ارائه می شه ولی وقتی که در کشوری مثل ایران اجرا می شه نماد اسلام "عقــب افتاده" و توهین به زنان! نمی دونم واقعا اتوبوس و واگن جدا چقدر به جلوگیری از تجاوز می تونه کمک بکنه (!!!) ولی یادمه بحث پارک زنان که بود من کلی ذوق زده بودم که بالاخره یه جایی هست که خانم ها می تونن با خیال راحت تفریح داشته باشن و خیلی ها شاکی بودن که نباید از همچین طرحهایی که در حقیقت ظلم به زنان هست دفاع کرد... تا وقتی که جامعه و مردان ما درست بشن چطوره که ما هم امکانات خودمون رو داشته باشیم!؟

پ.ن: دانشجوی مربوطه مقداری از نمره رو از دست داد، چون  موضوع هند و تجاوز چندان به  بحث کلاس ما ربط نداشت!!

نظرات 3 + ارسال نظر
نوای نی یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:43 ب.ظ

این موضوع کاملا مصداقیه و حکم کلی نداره، با اوضاع و احوال ایران تصمیم به ابنکار با یه نیتیه و در جایی مثل ژاپن با یه نیت دیگه، قابل قیاس نیست

سحر سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:38 ق.ظ http://Saharam.Blogsky.com

هر دو به اسم حمایت از زنان و مصون نگه داشتنشون صورت می گیره، چرا قابل قیاس نباشه؟

نوای نی پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:32 ب.ظ

تو ژاپن احتمالا بدلیل شلوغی واگنها و برای آسایش بانوان همچین تصمیمی گرفتن، اما تو کشور ما به دلایلی که مشخصه

اصل خبر این بود که در ژاپن به دلیل کاهش آمار تجاوز این کار رو کردند. شلوغی واگن که دیگه زن و مرد نداره اگر جنسیتی نخواد بهش نگاه بشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد