سلام  و سلامتی!


اول اینکه مدتی هست که متوجه شدم اینجا رفع فیلتر شده! خوشحالیم که مسئولین هم به حرف ما رسیدند بالاخره!


دوم اینکه از دست خودم خسته‌م که مدام به خودم یادآوری می‌کنم که باید بیشتر بنویسم و این اتفاق نمی‌افتد.


سوم اینکه یکی از بزرگترین اتفاقاتی که برایم در دنیای واقعی افتاده را اجازه دارم اینجا ثبت کنم؟ این وبلاگ ناب‌ترین رفیق سالیان دور من هست و باید این شادی را هم در دلش ثبت کند/کنم! کتابم ماه پیش چاپ شد! ترجمه بود و موضوعی که دوست نداشتم اما ناشر خوب  و نامی باعث شد بپذیرم. تجربه خوبی بود و از این نوعش برای همین یکبار به نظرم کافی بود. ذوق دیدن اسمم بر روی جلد کتاب چیزی نیست که بتوانم کتمان کنم!


چهارم اینکه به صفحات چند بلاگر دیگر سر زدم و فضای قدیمی وبلاگ‌ها این حس را در من ایجاد کرد که چند فرد مسن با موی سفید و عینکی بر چشم با وجود رادیو و تلویزیون دست از گرامافون‌های قدیمی خود برنمیداریم!! لطفا با حوصله تصویرسازی کنید!

سپاسگزارم!

نظرات 5 + ارسال نظر
م سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1398 ساعت 06:01 ق.ظ http://l-r-y.blogsky.com

ممنون از نظرتون. بهترم

تبریک برای چاپ شدن کتاب :)

خدا رو شکر و ممنونم!

حمید سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1398 ساعت 10:01 ق.ظ http://yahamid.blogfa.com

چقدر خوبه که اینجا رفع شده، فیلترش
و کتاب مبارک، تجربه‌ی خیلی خوبیه، با آرزوی چاپ کتاب بعدی با موضوع دلخواه

سه سطر آخر هم، توصیف من

و: بیشتر بنویسید، انشاالله

انشالله! چیزی که مدام با خودم میگم: بیشتر بنویسم انشالله!
برای تبریک کتاب هم ممنون

نوای نی سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1398 ساعت 12:41 ق.ظ

تبریک میگم سحر جان بخاطر کناب. اسم کتاب رو نمیگی؟

خیلی ممنون . نه متاسفانه، فراموش نکنید این سحر بسیار محافظه‌کار می‌باشد مثلا !

mhgh جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1398 ساعت 10:15 ب.ظ http://golemamgoli.blogsky.com

ما خیلی هم خوبیم
بازگشت همه به وبلاگ است.

بازگشت همه هم شاید نبوده ولی از بازگشت خودمون خیلی راضیم

نوای نی شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1398 ساعت 07:08 ب.ظ

حالا رابطه اسم کتاب و محافظه کاری رو چطوری میشه پیدا کرد:

اصلاً رابطه از این شفاف‌تر هم داریم؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد