۱ - ۱۰

                                                        یا حق

سلام،

1- یادتون باشه خدا بالا سرتونِ نه در کنارتون ...

2- خدا محبوب نیست سروره ...

3- کارایی رو که تا حالا انجام می دادم چون خدا رو دوست داشتم از این به بعد بیشتر به خاطرِ ترس ازش انجام می دم، دقیقا خلاف عقیده ی گذشتم... با اینکه هنوز دوسش دارم!

4- جایی خوندم :" وقتی از خونه بیرون می ری؛ لااقل یکی از پنجره ها رو باز نگه دار؛ شاید بارون بیاد و یاکریمی بی آشیون باشه..."

5- 20 دور دستگیره ی پنجره ی تاکسی رو گردوندم، شیشه یک سانت هم پایین نیومد، هر چی دنبال دوربین مخفی گشتم پیداش نکردم!

6- رو میز چند تا خورده شیشه ریخته بود، با دست دونه دونه برشون داشتم اومدم بریزم دور، بالای سطل دستامو به هم زدم که بریزن تو سطل ( انگار دستام گچی شدن! ) همش رفت تو دستم و خون و مصیبت و ... و البته خنده! IQ تنهات نمی ذارم!!

7- یکی از تنها مواردی که به یکی حسودیم شد چند روز پیش بود بعد از دیدن عکسِ یک شتربان در روزنامه! چدر دلم می خواست مدتی جای اون بودم.

8- دلم می خواست الآن می خوابیدم و روزِ آخرین تحویل پروژه ( 27 تیر) بیدار می شدم!

9- حرفمو پس می گیرم الآن هیچ چیزی وجود نداره که دلم بخواد، هر چی قرار باشه پیش بیاد، میاد، به ما هم کاری نداره.

10- اگه تو یک ظرف روزی حتی یک قطره آب بیفته بالاخره یک روز لبریز می شه و چه روزِ غریبیه اون روز...