بیمارگی!

سلام،
توجه خوانندگان محترم را به نکات زیر جلب می نمایم:

1- سحر اعصاب ندارد!
2- سحر حوصله ی هیچ گونه برقراری ارتباط را تا اطلاع ثانوی ندارد!
3- سحر این ترم 24 واحد درس دارد!
4- از بند 3 نتیجه می شود سحر 12 امتحان دارد.
5- سحر از 6 دی تا 2 بهمن امتحان دارد.
6- سحر 10 کتاب از این 12 کتاب را تا به حال نخوانده است!
7- سحر چند کتاب از این 12 کتاب را تا به حال ندیده است!
8- سحر 10 روز است که بیمار است! (چی؟!!؟!؟!؟ مشخص بود!؟!؟!؟)
9- سحر دوست داشت یک انگل اجتماع باشد تا مجبور نباشد یک ماه امتحان بدهد!
10- سحر نارنگی یافا خیلی دوست دارد!
11- سحر دوست ندارد مدام فکر کند چه کسانی به این صفحه می آیند و آن را می خوانند اما باز فکر می کند!
12- سحر نمی داند کِی به وبلاگ های دوستانش سر خواهد زد!
13- سحر امتحاناتش شروع نشده و درس خواندن را شروع نکرده خسته است خسته ی خسته.... حرفیه!؟!؟
14- سحر اعتصاب می کند...
15- تجربه نشان داده سحر حتی در طول یک ساعت هم می تواند روحیات بسیار متفاوتی داشته باشد چه رسد به چند روز، پس معلوم نیست اعتبار برخی از این بند ها چه مدتی باشد!!
16- خلاصه اینکه سحر تعطیل است... کرکره ها را کشیده... خودم صبح از جلوی ویترینش رد شدم!!!
نظرات 28 + ارسال نظر
هادی شنبه 1 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:30 ب.ظ http://www.star-1366.blogfa.com

اهاااااااااان!
و اما امتحانات!
من تصمیم گرفتم تا اخر امتحانات مودم کامپیوترم رو بندازم دور تا بلکه اینترنت مزاحم درس خوندنم نشه!
ولی بعید می دونم بتونم مقاومت کنم...

یعنی بعد از امتحانات یک مودم نو می خرین!؟!؟
مرفه بی درد!!!!

زهره شنبه 1 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:24 ب.ظ http://www.mydearworld.persianblog.com

میبینم که!!
به یک درد مبتلاییم سحر جون ولی مال من یه کم خفیف تره!!!!
ولی بد بختی من اینه که تا شب امتحان متوجه عمق فاجعه نمیشم!!!

زهره اصلاً در این زمینه خودش را قاطیه سحر نکند!!!

S4Mp شنبه 1 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:30 ب.ظ

nesfish kee hamishe haminshurie,nesfe digasham moghe emtehana Aadie,az zamane dabiresan yadame:-j emtehan hesaban dashti,hichi ketabo nakhonde boodi shabe emtehan,bad man kee khodam bozog shodam,famidam vase hesaban ketab khondan lazem nii:-?1

سحر به نوستالژی مبتلا می شود!!!

حسام شنبه 1 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:43 ب.ظ http://nastihan.persianblog.ir

سلام صبح بخیر!
اینا رو که من می دونستم:
۱.تو ۳۶۰ هم گفتی
۲.خب معلومه دیگه..این قاطی بازیا مال تموم سادات می باشد است..سحرررر!اگر می خوای از زیر بار عیدی دادن در بری باید بگم که خودتی!آره!این تو بمیری از اوناش نیست!اوهوم!:ی...
من دیگه به درجه تکامل رسیدم..چند روز پیش مادرم و پدرم اومدن یه سر به هم زدن و...قبل از اینکه بیان آب جوش گذاشته بودم برای چائی ..لیپتون استفاده کردم..حیفم اومدم یه لیپتون برای یه استکان!این بود که دو تا استکان ریختم و... تا والدین ما تشریف آوردن!حسام جون؟مهمون داری؟
من:آره...
اونا:یه نگاه تو خونه..و...!!!کو؟کجاست؟
من:خب مهمونم خورزو خانه دیگه!!!!:ی
بگو دکتر پوستت با اون لباسش و اینا بیاد!!!!
امروز هم رفتیم به یه پارک سر بزنیم و...بچه ها گفتن شروع کنیم برداشت و...گفتم نه!اول بریم بازی کنیم!!!:ی
دیگه؟...می خواستم بیام این خونه مامان گفت آینه قرآن؟!هیچی هر آینه داد گفتم بزرگه..اینو نمی خوام..هیچی یه آینه کوچیک بدون قاب با لبه تیز داده!ما هم هی اتفاقی رگ دستمونو باهاش می بریم!اونم دو بار تو یه هفته!!!این چه وضعشه؟همششم اتفاقی هاااا!آره...:(....:(
شما احیانا ای میلتون رو چک نکردین؟!
اعصاب؟کی داره؟...
من؟مدتیه خیلی احتیاط می کنم...اون قدر که از خودم بدم اومده!...امروز فهمیدم محتاط محتاط شدم!!!!هیچ خبری هم از اون اراده و...نیست!
حالا کی تعطیله؟!
تکنولوژی نانو رو در تمام ابعاد زندگیم می تونی مشاهده کنی!!
همه چیز و همه جا نانو فن آوری...!!!
این روزا هدایت زیادی می خونم...آخریش سه قطره خون بوده...داش آکل...خط آخر!...:)
تو هم خسته ای؟...هیچ کی تو دنیا اندازه من خسته نیست!
امروز صبحونه و ناهار و شام رو با هم ساعت ۹شب میل نمودیم...
....


1- سحر در 360 هیچ چیز در این رابطه نگفته است!
2- سحر سعی می کند عبارت "قاطی بازی" را نشنیده بگیرد!!

تیبا یکشنبه 2 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:04 ق.ظ

آخ گفتی...به قول اینشتین: فقط سوپ کلم از امتحان بدتره....
ولی به نظر من بازم به سوپ کلم...

سحر دربست به قربان سوپ کلم هم می رود!

صفیه یکشنبه 2 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:46 ق.ظ

سحر جان منم اعصاب ندارم. مال من وقتیه که میام نظرات رو تو وبلاگ تو می بینم. حواست هست؟!آخرش هک می کنم این بخش وب لاگت رو!
عزیزم تو که هر ترم با موفقیت هر چه تمامتر واحدها تو تموم کردی مطمئنم این ترم هم همین کار رو می کنی! اصلا نگرانت نیستم!
در مورد یافا هم خودم برات یه فکری می کنم.
اعتصاب هم سحر جان این روزا میدونی که چقدر کلاس داره. به خصوص اگه اعتصاب غذا هم داشته باشه. که ظاهرا داره.(اینو خودم از هوش استاد شیره پز فهمیدم.)
سحر من که فکر کنم از تاثیرات چپوندن زورکی خودمون تو سینما باشه. خوب میشی. سعی کن اون فیلم رو کاملا فراموش کنی! تو میتونی!

سحر بسیار ملیح قهقهه می زند!!!

پیام یکشنبه 2 دی‌ماه سال 1386 ساعت 07:06 ب.ظ http://payamra.com

۱۷ - سحر اعصاب ندارد .مواظب باشید کتک نخورید !!!

18- سحر وحشی که نمی باشد!!

رئوف یکشنبه 2 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:12 ب.ظ http://raoof-v86.blogsky.com

سلام
خوبی؟
۲۴ واحد زیاده ولی می شه کاریش کرد.
توصیه ی من اینه با توجه به اینکه هنوز لاشون باز نکردی
وزمانی که تا امتحان داری شب و روز درس بخون اما انتظار نمره ی بالا رو نباید داشت....و .......!!!!!!!!۱
موفق باشی.

سحر نمی تواند شب و روز درس بخواند!! به جان خودش!

ظهری دوشنبه 3 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:18 ب.ظ http://bustansaribakhsh.persianblog.ir

سلام
۱- سحر اعصاب ندارد... کی این روزا اعصاب داره یکی رو ژیدار کن
۲- عصر ارتباطات دیگه دوره اش سر اومده دیگه دهکده المپیک چی دهکده جهانیه دیگه
۳- بند سه یه نتیجه دیگه هم داره اونم اینه که ترم قبل معدلت خوب شده که بیست وچهار واحد گرفتی یادش بخیر منم یه ترم بیستو چهار واحدی داشتم اون ترم درس بیماری های گیاهی رو هم پاس کردم موقع کشت در محیط کشت دستم رو سوزاندم ربطی نداشت نه
۴- ۳و۴ باهم بود ها
۵- یعنی نزدیک به یک ماه
۶- هزینه خرید کتاب از شهریه دانشگاه رفته بالا دیگه
۷- اصل کتاب ها رو ندیدی حالا میگن ضریب مطالعه در ایران ...ای حدود چند دقیقه است
۸- شفای عاجل عنایت فرماید
۹- زشته زشته ......... ولی نمیشه هم انگل بود وهم امتحان داد
۱۰- این نوع میوه ها نتیجه زحمات در علم اصلاح نباتات هست
و مفیدند
۱۱- من در وبلاگت یه پای قضیه هستم .... دارمت
۱۲- اینو زیاد قول نمیدم ولی پیشنهاد جالبیه
۱۳- درس رو خرده خرده بخونی بهتر یاد میگیری
۱۴- اعتصاب غذا یا اعتصاب علیه قضا .... معمولن اعتصابات یه نفر اینطوری اند دیگه
۱۵- منحنی شو رسم کن دفعه بعد بذار توی بلاگ
۱۶- این بد ترین نکته این پست هست

3- سحر از این نکته سنجی، خوش خوشانش شد!
10- سحر از این همه توجه و علاقه ظهری به رشته اش شگفت زده می شود!
13- سحر اعصاب خرده خرده درس خواندن را هم ندارد، باید به یکباره قال قضیه کنده بشود!
17- در پایان سحر از این همه توجه و صرف وقت ظهری تشکر می کند!

سینا برای تمام فصول دوشنبه 3 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:34 ب.ظ http://sinaok.blogfa.com


__*#######*
___*##########*
__*##############
__################
_##################_________*####*
__##################_____*##########
__##################___*#############
___#################*_###############
____#################################
______###########...ok ...###############
_______#############################
________###########################
__________### وبلاگ زیبایی داری..........######
___________####موفق و پیروز باشی.....#####
____________#### به منم سر بزن ######
_____________#################
______________###############
_______________###...سینا....####
________________##########
_________________########
__________________######
__________________####
__________________###
__________________#
وب لاگه خوبی داری با تبادل لینک موافق هستی

سحر اعصابش با این جینگولک بازی ها بیشتر به هم می ریزد!!!

محسن دوشنبه 3 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:09 ب.ظ http://barun.persianblog.ir

الان کی اعصاب داره؟که شما دومیش باشی؟

سحر از این بابت متاسف می باشد!

نوید سه‌شنبه 4 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:15 ق.ظ http://navidam.blogfa.com

خب سحر اگه کمی عقل می خوامد وادامه کنونی بستن کر کره .احسنت

سحر Error می دهد!!

علی سه‌شنبه 4 دی‌ماه سال 1386 ساعت 05:54 ب.ظ http://saheleomr.blogfa.com/

سلام
اینارو که گفتی از نداشته ها بود
ولی فکر کنم یا بهتر بگم مطمئن هستم داشته هات چند برابر نداشته هات باشه
یا علی
موفق باشی

سحر گوش هایش دراز می شود!!!

نگین سه‌شنبه 4 دی‌ماه سال 1386 ساعت 07:09 ب.ظ

گفتی نارنگی دوست داری؟، این بهترین موقعیته، ازش استفاده کن، یه عالمه نارنگی بخر، بشین به هوای خوردن اونا یه نگاهی ام به ۱۲ تا کتابت بنداز.
اگه بازم مشکلی داری بگو خودم برات راه حلی پیدا می کنم!

سحر اینقدر یافا خورد، تِرکید!!!! تا یافاهایش هم تمام نمی شد به کتاب هایش نگاه نمی کرد! پیشنهاد خاله نگین جواب نداد!!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 4 دی‌ماه سال 1386 ساعت 07:38 ب.ظ

خیلی بهتر از قبل مینویسی...

سحر به فکر فرو می رود!

baya چهارشنبه 5 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:52 ب.ظ http://baya.persianblog.ir

:)) نگران نباشید! من به جای همه‌ی همه‌ی شما انگل اجتماع هستم

نیش سحر بسیار باز می شود!!

هادی پنج‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:22 ب.ظ http://adam.persianblog.ir/

سلام
خوشبختم از آشنایی با شما ...!
میدونم با این التیماتومی که تو این متن دادی حوصله نداری..
راستی برام خیلی جالب بود که گفتی سال ۸۱ من برات پیام گذاشتم...؟
آخه من اون موقع بلاگ نداشتم...!
در ضمن در بلاگ من هنوز کماکام بروی دوستان بازه باز
خوشحال میشم تشریف بیارید...

منا جمعه 7 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:10 ق.ظ

خدا صبر بده ! ایام امتحاناتو میگم ......

سحر هم از خدا همین را می خواهد اما نمی داند چرا احساس می کند خدا در جوابش چیزی شبیه دَندَت نرم می گوید!!!!

جنگجوی بی سپر جمعه 7 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:26 ب.ظ http://http:/tooz.blogfa.com

فقط میتونم بگم ایکاش من هم مثل شما شاد و سرزنده بودم......
دریغا که بار دگر شام شد....
به من هم سر بزن
خوشحال میشم لینک منم پیوند بزنی(مث نارنگی پیوندی)

سحر خودش را دارد تکه و پاره می کند و کسی او را شاد و سرزنده خطاب می کند!!! سحر افسرده تر می شود!!

حسام شنبه 8 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:58 ق.ظ

سلام
صبح بخیر!
عیدت مبارک!
سحر؟!می گن در روایات آمده اگر روز عید غدیر سینه هفت تا سید را ببوسی از آتش دوزخ در امان خواهی بود!
خب...:ی
اومدیم از آتش دوزخ جا خالی بدیم...همین!

سحر عید را به همه تبریک می گوید!

شیدا دوشنبه 10 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:20 ق.ظ http://abyeasemoon.blogfa.com

سلام. اومدم خبر بدم که آپ کردم ولی وقتی آپ تو رو دیدم پشیمون شدم...
خلاصه که آرزو می کنم خدا صبرت بده. همین

سحر دوزاریش از علت پشیمانی نمی افتد!

سولماز چهارشنبه 12 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:33 ق.ظ http://www.antianjoman.blogsky.com

سلام سحر جان
دوست خوبم ممنونم که به من سر زد یو شرمنده به خاطر تاخیرم
امیدوارم که دیگه هیچ وقت به قول خودت تعطیل نباشی
موفق باشی بازم بیا پیشم

سحر قول نمی دهد!!

Sara چهارشنبه 12 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:57 ب.ظ

Salam
Chera hichki inja asab nadare?
Baba shoma ha javoonin, chera inghadr bi asabin? :(

سحر از تمامی اجانبِ مرفهِ بی درد تقاضا می کند در امور جوانان این مملکت دخالت نکنند و سعی نکنند که ما را تهاجم فرهنگی کنند! بی اعصابی جوانان در کشور ما یک اصل می باشد و احتمالاً باید به آن افتخار کنیم!!!
--------
البته سحر به دور از انظار عمومی کماکان شما را بسیار دوست می دارد و برایتان بوس دارد!!!

هانیه جمعه 14 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:06 ق.ظ http://http://honey4317.persianblog.ir/

جانا سخن از زبان ما میگویی!!!

سحر باز هم می تواند به عنوان تریبون آزاد عمل کند!

امیر شنبه 15 دی‌ماه سال 1386 ساعت 06:30 ق.ظ http://amir-parandian.persianblog.ir

سحرماشاالله چه زبونی گرفته یا به عبارت دیگه قاط زده

سحر بزرگواری می کند و نشنیده می گیرد!! و نمی داند چرا باید اغلب پیام های پرندیان را نشنیده بگیرد و بزرگواری کند!؟!

سحر یکشنبه 16 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:51 ق.ظ

sahar jan salam omid varam behtar shode bashi o bahtar tar beshi golam
sahar budan kheyli sakhte o sahar mundan sakht tar tare darket mikonam manam vazeeyati mese to darm u ham baram 2a kon dastato mifesharam shad bash be gheymate tamae sahar hayee ke barayat labkhand khahand zad

سحر چون سحر ببیند خوشش آید!!

میم سه‌شنبه 18 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:26 ب.ظ http://stormysea.persianblog.ir

سحر همه جورش دوس داشتنیه :):××

سحر کوچیک شما می شود!!

[ بدون نام ] جمعه 21 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:06 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد