شیاطین...



<أعوذ بالله من الشیطان الرجیم>

نظرات 4 + ارسال نظر
تن ها جمعه 9 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:02 ق.ظ

کَفی بِنَصرِاللهِ لَکَ أن تَری عَدُوَّکَ یَعمَلُ بِمَعاصِیِ اللهِ فیکَ
تو را یاری خدا همین بس که می بینی دشمنت به قصد تو خدا را نافرمانی می کند.«بحار الانوار جلد ۷۸ صفحه ۱۳۶».
ابتدا سه روز مجددا پنج روز روزه به نیت سلامتی و آزادی آزادگان در بند ظالمان شقی.
ألا و إنَّ أبغَضَ النّاسِ إلی اللهِ مَن یَقتَدی بِسُنَّهِ إمامٍ و لا یَقتَدی بأَعمالِهِ
هشدار که منفورترین مردم نزد خداوندکسی است که سیره امامی را برگزیند، ولی از کارهای او پیروی نکند.
«الکافی جلد ۸ صفحه ۲۳۴».
و خداوند حجت را بر همه تمام کرده ست!
شیعیان ما از ما صابرترند زیرا ما بر آنچه می دانیم صبر می کنیم ولی آنها بر آنچه نمی دانند صبر می کنند.
«امام صادق ع»
و الله مع الصابرین...
صبوری می کنیم.
صبوری می کنیم.
صبوری می کنیم.
که خود بهتر می دانید.
ای کاش هنوز هم خواهری مومن خالصانه از خدای سبحان برای برادرش طلب آرامش می کرد.
...


صبوری می کنیم... مگه غیر از این کار دیگه ای هم می تونیم بکنیم!؟

سینا جمعه 9 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:26 ب.ظ

سلام سحر خانوم!
ما با هم آشناییم! منتها اگه بخوان آدرس بدم یکم سخت وشاید خنده دار میشه! (مثلا برادر دوست همسر! یا برادر شوهر دوست!) خب بگذریم.من همیشه میام وبلاگتون سر میزنم اما هیچوقت کامنت نذاشته بودم! این اولین باریه که بعد از انتخابات میام اینجا و چقدر خوشحالم که یکی هست که حرف ما رو میزنه! من اینقدر حرص خوردم بعد از این جریانات که 10 کیلو کم کردم!!(بخدا راست میگم هاا!!)
البته منم وبلاگ دارم! منتها از ترس همین فیلترینگ نمیتونم سیاسی بنویسم!
بهر حال منم از دست این شیاطین عاصی شدم.چکار باید کرد؟؟؟

سلام، خیلی ممنونم که به این وبلاگ بی رونق در این روزها سر می زنید و ممنونم که نظری گذاشتید که در این روزهای کسادی این وبلاگ امیدی باشه!
خوب می کنین سیاسی نمی نویسین در روزگاری که فکر مخالف جرم بزرگی هست و حتی فوروارد کردن ایمیل مخالف هم در کنار فیس بوک و توییتر و آیلتس (!!!!!) خطا محسوب می شه و در روزگاری که به قول رییس جمهور منتخبمون سگ ها رها هستند!!!!

چکار باید کرد؟؟؟ یعنی شما الآن از یکی در خارج از ایران هست می خواین به شما خط بده!؟!؟!؟!؟! می دونین این دیگه چقدر جرمش سنگینه!؟ p:

مهدی شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:16 ق.ظ http://bbw10.persianblog.ir/

سلام خوب نوشتی

من از دختری مثل تو خیلی خوشم میاد

حاضری با هم ازدواج کنیم؟

ابلته شرعی و قانونی!

میدونی بچه مون چی در میاد؟

خیلی ها هذیون می گن این روزا... شما هم روش! راحت باش!!!

تن ها شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:27 ق.ظ

منو ببخش ساد ات خانوم!
الان رفتم به وبلاگ این ؛مهدی بد بخت؛ دیدم در توضیح وبلاگش نوشته که این وبلاگ را با ؛اسرار؛ دوستانم تاسیس نمودم!کسی که فرق بین ؛اصرار؛ و ؛اسرار؛ رو نمی دونه ....
بهش گفتم اگر دوست داشته باشه بنده ؛اسرار؛ دوستانشون رو بگم!
لطفا تائیدیه کامنت برای این جا در نظر بگیر!
می دونی اعصاب نداریم....
پسر گلت رو ببوس
همسر محترمتون را هم سلام برسان...
:(

می دونین که کامنت های بیماران قابل ترحم برام مهم نیست!!!! نظرها یک چارچوب اخلاقی خاصی دارن که در صورت خارج شدن از اون حذف می شن... هنوز که خدا رو شکر مجبور نشدم فیلتری بذارم این وسط...
اما به طور کلی ممنونم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد