ترم آخر!

دارم تمام تلاشم رو می کنم که این ترم، ترم آخرم باشه. گروهمون بعد از دو سال دیگه ساپورت مالی نمی کنه و به استاد راهنمام گفتم از نظر مالی و روانی من کشش ادامه ندارم و می خوام هر طور شده دو ساله تموم کنم. از  سیزده نفری که  پذیرش گرفتیم و وارد این رشته در اولین سال ارایه ش شدیم، دو نفر به دلیل بیماری نتونستن ادامه بدن، یک نفر به دلیل دغدغه های دیگه ی زندگیش انصراف داد. یک نفر به دلیل وضعیت تحصیلی ناجورش نکشید و نتونست ادامه بده. دو نفر رسما اعلام کردن که نمی خوان خودشون رو تحت فشار بگذارن و می خوان سه ساله تموم کنن و همه ی هزینه ها رو هم می دن. موندیم شش نفر که می خواستیم به موقع سر دو سال تموم کنیم. کم کم استادهای چهارتامون گفتن آمادگی دفاع ندارین و بیخود فکر می کنین که به موقع تموم می کنین. الان موندیم من و استفانی که استاد راهنمامون هنوز بهمون امید داره... دعا کنین امیدش ناامید نشه و من بالاخره به این زندگی دانشجویی در این ترم پایان بدم! با افتخار!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد