گزارش عملکرد!

در مرحله ی کدگذاری اطلاعات هستم. فکر می کردم خیلی سریع پیش بره ولی امروز کلی زور زدم، کلی یقه ی خودم رو گرفتم از کارهای دیگه جدا بشم و تمومش کنم و کل روزم رو گرفت. امیدوارم علتش این بوده باشه که داشتم نچسب ترین مصاحبه ای که کردم رو کدگذاری می کردم و امیدوارم بقیه ش تندتر پیش بره! 


حالا باید اطلاعات یک پروژه ی دیگه رو وارد کنم. یک پروژه ی تحقیقاتی که روی خانم های سومالی اینجا انجام دادیم. آشنایی باهاشون خیلی حس خوبی برام داشت. حس خوب و گرم دلنشینی بود! ولی لحظه شماری می کنم برای تموم شدن گزارش پروژه و خلاص شدن ازش از بس که طولانی شد الکی الکی!! خوبیش اینه که یافته هامون رو می خوایم در یک کنفرانس ارایه بدیم و اینکه اون همه زحمت حداقل چند خط در رزومه می شه امیدوار کننده ست!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد