تمرکز!

یک امتحان میان ترم دارم، یک مقاله دارم که باید روش کار کنم، یک کلاس رو این هفته باید اداره کنم و یک کلاس رو هفته ی دیگه و یک مقاله هم برای هفته ی دیگه باید بنویسم و یک سری فرم باید پر کنم که جواب بعضی سوالهاش پاراگرافی هست و یه چیزی می شه شبیه فرم پذیرش! اینجوری می شه که فعالیت فیس بوکی می کنم در حد اعلا، عکس های جدید آپلود می کنم، روی هر نظری نظر می دم، میرم روی صفحه ی کمدین مورد علاقه م و براش قصه می نویسم که فردا می خوام یکی از ویدئوهاش رو سر کلاس نشون بدم، صفحه ی فیس بوک رو با سرعت دو بار در دقیقه رفرش می کنم علاوه بر اینکه خودش آپدیت ها رو در لحظه نشون می ده، کنار بخاری می شینم و بستنی یخی می خورم و وبلاگ آپدیت می کنم! 

این بیش فعالی جانبی در لحظات حیاتی رو از وقتی که یادمه داشتم!

نظرات 2 + ارسال نظر
حدیث جمعه 7 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:26 ق.ظ

همیشه شما خوش شانس بودی آخه و یکی مثل نصیری و بکتاش بود که توجه ویژه بکنه...والا ما هم بودیم همینجوری بار می اومدیم...

:)))) یادش بخیر حدیث :)))) نصیری که واقعا دل به دل راه داشت که می خواست سر به تن من نباشه!!!! بکتاش هم که بنده خدا کاری از دستش بر نمیومد!! من از اولش هم باید نون بازوی خودم رو می خوردم!!!

حدیث یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:13 ب.ظ

بله !!! بله!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد