تغییر

این روزها پر از حس نوشتنم! همین طور که نشستمااا خودش غلغل می کنه!! 

پر از حس های متفاوت و مهم ترینش حس "خود تغییردهی فوری" ست!

احساس می کنم چند تا چیز رو باید در خودم تغییر بدم و زندگیم رو بهتر کنم... باید برم لیستشون کنم...



پ.ن ۱: این پست یکی از بی مزه ترین نتایج این حس نوشتن بود...

پ.ن ۲: بهترین دوست همه ی روزهای زندگی من، مرسی که هستی :)

بی قالبگی!

قالبم کن فیکون شد! یاد اون قالب سیاه بخیر با یک سحر نستعلیق با طراحی غیرحرفه ای ولی با ذوق و انرژیم!!!

این قالب هیچ ربط خاصی به من و روحیات خودم و این صفحه نداره ولی بضاعت بلاگ اسکای برای یک آدم بی ذوق و انرژی در عرصه ی وبلاگ الان همینه! من صفحه رو باز میکنم و قالب ده سال پیش رو تصور می کنم... بی حالی تا این حد!

دلتنگترینی!

این پر زدگی دل برای دیدن وطن طبیعیه؟ اینقدر داره بال بال میزنه که پرهاش پُرشده توی هوا... می ترسم دیگه پر پروازی نمونه برای این دل بی قرار :(